luni, 15 august 2016

Imi trebuie un frigider nou dar ce sa aleg?! Ma ajuta Flanco

Vara asta a fost foarte călduroasă dar nu știu dacă din această cauză sau nu dar frigiderul meu a început să dea semne de oboseală. Nu îl am de foarte mulți ani și chiar aș fi putut spune că îl voi folosi o perioadă lungă de acum în colo dar el are altă părere. Deși în frigider setasem 2 grade acesta oscila între 9 și 4 grade. Congelatorul nu avea nici o problemă. Câteva zile am zis să mai aștept poate își revine dar se pare că trebuie să investesc într-unul nou.

Știu doar că vreau ca noul meu frigider să fie Beko. Această firmă o consider cea mai bună și nici nu mă gândesc să aleg altceva. Problema vine acum asupra modelului. Sunt și mai mari și mai mici și aș vrea să fie cu un spațiu cât mai mare de depozitare pentru frigider dar nici congelatorul nu este de ignorat și am nevoie de câteva sfaturi în acest sens.

Cu această ocazie am aflat că #flanco a lansat #serviciulclientinonstop care vine în ajutorul cumpărătorului. Mai exact acest serviciu consideră că trebuie să acorde o atenție sporită fiecărui apel și pentru că timpul nostru este cel mai prețios Flanco promite ca fiecare apel inițiat către call center să fie preluat în maxim 40 de secunde. Adevărat sau nu?! Eu m-am convins și vă las și pe voi să vedeți cât de repede au răspuns aceștia la solicitarea mea.
Un operator flanco a răspuns solicitării mele în timp record și m-a ajutat să iau o decizie cât mai repede posibil. Voi primi acasă frigiderul ales și nu pot să îmi doresc altceva de la această firmă care a răspuns solicitărilor mele ca nimeni altcineva. A dat clasă multora.

Dacă aveți și voi nevoie de o informație și vreți să apelați #serviciulclienținonstop la numărul 037 447 71 00. Vă veți convinge de promptitudinea cu care veți fi preluat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu