marți, 21 iunie 2016

Ne topim la 35 grade

Este cald. Aș putea să spun că este groaznic de cald și aproape că nu mai am aer să respir. De preferat este să stai în casă pe o asemenea vreme și să nu te plimbi pe străzi în miezul zilei dar problema este că de multe ori nu avem de ales și că trebuie să ieșim din casă și la ore mai puțin potrivite.

Am avut ceva facturi de plătit astăzi și aproape că m-am îngrozit. Afară este groaznic de cald și nu am suportat să stau prea mult. Am încercat să rezolv totul cât mai repede și am venit acasă, am dat drumul la aer și am preferat să muncesc de acasă.

Am să aștept să se mai domolească căldura și să pot ieși afară, la alergat, după lăsarea serii. Sper să se mai răcorească pentru că ieri nu s-a răcorit nici măcar la lăsarea întunericului. Nu uitați să folosiți haine adecvate pentru această perioadă toridă. Eu mi-am pregătit hainele sport pentru o alergare ușoară.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu