miercuri, 22 iunie 2016

Sa ne punem in miscare

Afară s-a încălzit destul de bine și îmi place să mă plimb în parc. În 30 de minute de plimbare te relaxezi și îți oxigenezi creierul. În felul ăsta ești pregătit pentru o nouă zi de muncă. La una din plimbările mele am văzut un tip care se plimba pe o chestie foarte interesantă. Era o placă cu două roți și întorcea mai toate privirile.
Ajuns acasă, m-am pus pe căutat. Am aflat că acela ar fi un skateboard electric și că este ultima tendință în deplasarea urbană. Acest smart board are o baterie Samsung ceea ce îi conferă și mai multă siguranță și certifică calitatea.

Acest dispozitiv are 2 roți care funcționează independent în funcție de comenzile primite și pe fiecare roată se găsește câte un motor. Motoarele sunt foarte bine sigilate și nu există nici un pericol ca acestea să se blocheze din cauza prafului sau a altor obiecte mici.

Roțile sunt perfecte pentru a rula pe diverse tipuri de suprafețe având o aderență mare și sunt rezistente la șocuri. Roțile au un diametru de 10 inch.

Sunt tare curioasă să văd cât de eficient este acest dispozitiv și să îl încerc și eu. Sper să intru în posesia lui cât mai curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu