sâmbătă, 10 septembrie 2016

Magazinul meu de haine preferat!

De ceva timp am realizat că nu se merită să mai alergi prin magazine după chilipiruri. Este mult mai ușor și mai comod să stai acasă și să faci cumpărături pe care să le primești a doua zi la ușă. Dacă nu se potrivește mărimea nu trebuie să te panichezi pentru că acestea se pot returna și această politică diferă de la un magazin la altul.
Urmăresc acest magazin de o bună perioadă de timp și îmi place mult. Îmi place că are o gamă largă de produse și că aduce produse foarte frumoase sau ca să mă exprim mai bine sunt produse pe gustul meu. Rar s-a întâmplat să spun că nu îmi place un produs. La început aveau manechine puțin cam ciudate dar acum totul arată foarte profi.
Un alt mare atuu al acestui site este faptul că folosește manechine. Degeaba sunt unele magazine online care fac reclamă la hainele puse pe un manechin de plastic. Nu îți poți da seama cum se așează produsul și poți fi ușor după în eroare. 
Fustele de tutu îmi plac foarte mult și am văzut câteva fetițe micuțe cu astfel de fustițe care efectiv m-au dat pe spate. Acum merg excelent și pentru doamne și le conferă o eleganță de invidiat.Cred că v-am încântat cu produsele arătate până acum și dacă nu ați înțeles la ce site mă refer vreau să vă menționez acum că este vorba despre www.starshiners.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu