Știu doar că vreau ca noul meu frigider să fie Beko. Această firmă o consider cea mai bună și nici nu mă gândesc să aleg altceva. Problema vine acum asupra modelului. Sunt și mai mari și mai mici și aș vrea să fie cu un spațiu cât mai mare de depozitare pentru frigider dar nici congelatorul nu este de ignorat și am nevoie de câteva sfaturi în acest sens.
Cu această ocazie am aflat că #flanco a lansat #serviciulclientinonstop care vine în ajutorul cumpărătorului. Mai exact acest serviciu consideră că trebuie să acorde o atenție sporită fiecărui apel și pentru că timpul nostru este cel mai prețios Flanco promite ca fiecare apel inițiat către call center să fie preluat în maxim 40 de secunde. Adevărat sau nu?! Eu m-am convins și vă las și pe voi să vedeți cât de repede au răspuns aceștia la solicitarea mea.
Dacă aveți și voi nevoie de o informație și vreți să apelați #serviciulclienținonstop la numărul 037 447 71 00. Vă veți convinge de promptitudinea cu care veți fi preluat.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu